Thursday, December 14, 2006

oo sport, sport, sport

Täna tegin küll tõelise eneseületamise, käisin Mustamäel jooksmas. Tegelikult oli sel nädalal juba kolmas kord liigutada: esmaspäeval käisime jooksmas, küll ainult 34 minutit ja mõned sekundid, aga seeeest (mõnus sõna :)) 8 kilomeetrit. Teisipäeval spinning Fittest-is ja täna siis jälle jooksutiir, veidi alla tunnine, TTÜ Spordihoonest Trummi ja seal 5-kilomeetrine suusaring.

Tegelikult on meie sellenädalases spordilembuses süüdi muidugi Maare - kuna tema käis täna Fittest-is koormustestil (täna kohe tulevad ilusad sõnad ja riimid), siis mina tegin samal ajal jooksutiiru. Ilm oli küll kole, aga kui juba jooksma sai, siis ei olnudki nii hull.

Ja selle esmaspäevaga oli selline lugu, et algul mina arvasin korraks, et võiks jooksma minna. Maare teatas selle peale, et see on talle liiga ootamatu aga mina võin ju ikka minna. Kui mina siis pika arupidamise peale teatasin, et hea-küll, ma siis kah ei lähe, siis Maare jälle arvas, et peaks ikka minema, ta tuleks kah :). Ma küll proovisin teda ümber veenda, aga Maare jäi endale kindlaks. Nii ongi mul sel nädalal kirjas kolm treeningkorda :).

3 comments:

Anonymous said...

Heiti,
Millest see tuleb et sind Bergsonil kirjas pole ?

Heiti Hallikma said...

Me ei hakka konkurente nii varakult stressi ajama ;). Aga SIND ju kah ei ole!

Anonymous said...

Just käivad läbirääkimised. Mõni koht on ju veel vaba :-)