Thursday, July 13, 2006

valmisolek nr. 2

Töö käib täie hooga, õigemini küll maarel käib ja mina noppisin lahti külma õlle. Aga mul oli ka selleks ehk õigus - olen kuhjanud kõik homme vajaminevad asjad keset kabineti põrandat. Kotti ma neid panna veel ei julge, perenaine pole ju heakskiitu andnud.

... rattakiivrid - rattakindad - rattapüksid - buffid - lühikeste varrukatega pluusid - pika pesu pluusid - kilejoped - retuusid - kompassid - pealambid - rattalambid - joogipudelid - joogikotid ...

Maare toimetab köögis ... seal valmivad järjest erinevad küpsetised - pizzad, pasta, pirukad. Ja palav on seal, nagu põrgus, mina kolisin sealt arvutiga igatahes kiiresti võimalikult kaugele.

... energiabatoonid - energiageelid - sööginõud - joogipulber - MiniGrip kotid - kummimadratsid - päästevestid - ellujäämiskiled - teip - apteek - välgumihklid - markerid - seljakotid ...

Start on homme kell 22:00, Leedus, Pabrades. Tegelikult küll stardime juba kell 7:00 oma koduselveri parklast, alustuseks Leedu suunas.

... prügikotid - telk - magamiskotid - patareid AA - köied - rattaparanduskomplektid - võileivad - rattalukud - ujumisriided - pesemisvahendid - Baltimaade kaart ...

Nii, nüüd on maare nimekiri lõpuni läbi käidud - peaksid küll kõik asjad koos olema. Kohe tuleb perenaine ja annab loa asjad kotti laduda, siis on valmisolek nr. 1 ... värise, Leedu.

1 comment:

Anonymous said...

ootmame teid siis tagasi võidukalt ehk nagu ytlesid vanad roomlased .... kilbiga mitte kilbil