Monday, September 21, 2009

infoühiskond

Käisin täna teisel katsel Kodakondsus- ja Migratsiooniametis, et saada kätte oma uus pass. Kui reedel olin ise rumal, et ei kontrollinud klienditeeninduse lahtiolekuaegu, siis täna …

… täna olin ilmselt jälle ise rumal, et ei tabanud enne ette helistada ja kontrollida, kas klienditeeninduses internetiühendus ikka töötab. Aga kui paljudele see ikka pähe tuleks. Järjekord läks igatahes päris kiirelt, enamusele soovitati minna lähedalasuvasse Vilmsi teenindusse. Kui minu järjekord kätte jõudis, siis soovitati minulgi minna Vilmsi teenindusse, sest sõrmejälgi ei olevat võimalik uues passis üle kontrollida. Kui küsisin, kas minu uus pass mind seal ikka ootab, kui ma selle siia olen tellinud, siis selgus et mitte.

Ei hakanud testima, et mitu ringi marsruudil järjekorrapileti automaat – klienditeenindaja ma suudan läbida enne, kui ahvid interneti tagasi toovad ja otsustasin proovida õnne mõnel järgmisel korral.

No comments: