Sunday, January 10, 2010

selle talve esimene

Nädalavahetus on olnud suusarohke – eile tegime selle talve esimese tutvumise Kõrvemaa suusaradadega, täna tuli selle talve esimene …

… tulin parajasti Harku suusaradadelt ja tuhisesin suure hooga mäest alla, Nõmme suusasilla suunas, kui üks tütarlaps otsustas täpselt sellel hetkel, kui tema kõrvale jõudsin, lüüa oma suusakepi minu kahe suusa vahele. Tugev suusakepp oli, tugev tüdruk kah – kepp ei purunenudki, aga mina see-eest lohisesin kõhuli mööda suusarada. Mõnus vaheldus tavalisele, veidi rutiinseks kiskuvale suusatamisele :).

7 comments:

Anonymous said...

Sõna otseses mõttes said KÕVA KEPPI:)))

Nõmmel-Harkus on minu meelest asi suht rahumeelne. Aga vot Pirital - sinna juhtusin elus esimest (ja viimast) korda, sain ikka tõelise kultuurišhoki. Nii suurt hulka "laiali okstega" harrastussuusatajaid pole varem kohanud:(

Alari

Heiti Hallikma said...

Minu meelest on Pirital vägagi rahumeelne, erinevalt Nõmmest. Aga nähes sind pühapäeval Nõmme suusarajal vastassuunas vastu suusatamas, poleks ma üldse imestunud, kui sulle sedasama, KÕVA KEPPI varsti antakse :).

Anonymous said...

lugupeetud "päris sportlased" ,suusarajad on just nimelt loodud selleks ,et spordi juurde jõuaks võimalikult palju inimesi."Laiali okstega" kes alustavad oma sportlasteed on kestvussportlaste tulevik.Minu nimi on Eugen ja suusatasin sellel nädalavahetusel oma viimase 20 aasta esimesed 8 km.kukkusin palju ja sain ka laskumise lõpus oma suusaga vastu pead seljatagant (sõitsin klassikat) ja mind võib ka edaspidi kohata suusaradadel ....et siis kannatage ära

Anonymous said...

"Laiali okstega" suusatajate all pidasin silmas justnimelt neid, reeglina maailmas hetkel parimat suusavarustust omavaid, eluaegseid olümpiamängudeks valmistuvaid vendi:)

Alari

maare said...

Eugen, ära muretse, mina ei ole ka kõige kiirem suusataja rajal. Alari kommentaari lugedes tekkis ka minu esmalt mulje, et tohoh, kus siis minusugused ja minust veel kehvemad suusatajad harjutama peavad... mõne aja pärast sain aru, mida Alari "oksad laiali" all mõtles. Pane aga julgelt edasi, jube tore järjest kogeda, et tänavune talv on suusarajale toonud ka neid, kel suusatamise kogemus kuulub lapse- või noorpõlve mälestuste hulka!

Mis tohutult tähtsatesse "oksad laiali" meestesse puutub, siis mina ei ole õnneks sellist tüüpi kõvameestega rajal eriti kohtunud, ehkki pea üle päeva käin Harku- Nõmme või Pirita radadel harjutamas. Õnneks on kohalikud kõvamehed rohkem ainult foorumites kisajat tüüpi või käivad rajal siis, kui mina sinna ei satu. Eks nii Pirital kui Nõmmel on teatud rajaosades rahvast palju ja sagimist üksjagu aga see pole suusahuviliste süü, vaid tingitud pigem valgustatud suusaradade vähesusest. Kaks valgustatud rada pealinna kohta on ikka häbematult vähe ju! Et seda sagimist vältida liigun tihedama liikusega rajaosadelt ruttu ära (Pirital üle suusasilla Kloostrimetsa ringile ja Nõmmel Harku metsa ringile) ja teen raja vaiksemas osas lihtsalt mitu tiiru:)

Heiti Hallikma said...

Tubli Eugen, jätka samas vaimus. Ma kannatan hea meelega ära kõik inimesed, kes võtavad vaevaks suusad alla panna ja suusatama tulla. Aga mida tähendab väljend "päris sportlased"?

Anonymous said...

Tänases Päevalehes oli hea anekdoot:
Mees tuleb perekonnaseisuametisse ja soovib nime muuta.
Ametnik küsib: "Kuidas Teie nimi on ?"
Mees vastab: " Vambola Kult."
Ametnik: " Ja mis nime Te endale soovite ?"
Mees: "Eugen Kult."