Wednesday, August 19, 2009

N56°50.697´ E105°14.928´ Jantal

Kell 8:31 alustasin Bratskist teekonda külakese, nimega Jantal poole ... ja juba kell 14:37 (Eesti aja järgi siis kell 8:37) olin kohal, seljataga 290 kilomeetrit mitte just väga kiirelt sõidetavat Bratsk – Ust-Kut maanteed. Ust-Kutti jääb siit veel veidi vähem, kui 60 kilomeetrit ja teatavasti on just seal Baikali-Amuuri magistraali ametlik algus.

Päeva saavutuste poolele tuleb vist lisada see, et tänase päeva esimene ja õnneks ainus õlu sai joodud juba kell 12:30 kohaliku aja järgi. Nimelt siis teatas autojuht, et nüüd algab kõige hullem lõik, aga kus enam ühtegi miilitsaposti pole ja pidas auto kinni teeäärse poekese ees. Autojuht ostis endale kaks Starõi Melnik Svetlojet (roolis olles ei pidavat tohtima kanget õlut juua) ja vaatas siis väga ootavalt minu poole ... mina ostsin siis kah ühe, et autojuhil poleks üksi imelik õlut juua.

Päeva ebaõnnestumiste poolele tuleb lugeda see, et kohalikud tarkpead suutsid läbi kärsatada minu toodud arvutis oleva mikroskeemi, ühendades sinna ilma minuta juhtmed külge – loomulikult valesti. Nüüd tuleb töötegemise asemel homme selgitada neile, et tegelikult ma ei suuda neid kuidagi aidata.

No comments: