Tuesday, August 14, 2007

Deloitte Rahvatriatlon

No tegelikult kirjutas Maare juba kõigest, aga kuna ta minu stardi ajal tegeles lisaks pealtvaatamisega ka pildistamisega, siis ei saanud ma ju ometi jätta endast pilti blogisse panemata :).

Tegelikult olen juba ammu tahtnud triatloni ära proovida, aga viimasel ajal on kõiksugu erinevaid võistlusi ja üritusi nii palju, et lihtsalt ei jõua. Ja siis äkki selline lühike triatlon - loomulikult tuleb proovima minna.

Kuna enesetunne polnud viimastel päevadel just kõige parem olnud, siis tekkisid korraks ka mõtted, et ´äkki ei läheks´ või ´läbiks distantsi hästi rahulikult´ - no sellest sain kohe aru, et teine mõte on minu puhul raske teha :) - ja esimene lihtsalt rumal, kui ma juba kohal olen. Lõpliku otsustamise tegi lihtsaks Rando, kes lihtsalt pistis mulle registreerimislehe pihku :).

Distantsid siis suplemine 0.1 km, sõtkumine 7.5 km ja sörkimine 3 km. Tean, et esimesest stardist on kirjas üsna aukartust äratavad ajad: näiteks Erko Virgepuu 28:31.5 jne. Aga tegelikult pole mul mingit ettekujutust, kui kiiresti mina võistluse läbin.

kohe stardimeMaare käskis ujumise stardis ettepoole hoida, et mitte teiste taha jääda ja nii ka tegin. Aga sellest hoolimata tegin väga kehva ujumise, hoolimata sellest, et basseini põhjas olid jooned näha, tõstsin mitu korda pead ja vaatasin, et kus ma juba asun - rütm oli selle peale muidugi kadunud.

Jalgrattaetapile saan teisena, aga esimene mees tuleb päris kiiresti selg ees vastu. Kusjuures on metsikult raske pärast ujumist alustada rattasõitu - jalad on täiesti tuimad (sama tunne oli ka Alar Siku matkaseiklusel). Lisaks pole korvidega jalgrattaringi mitte just liiga mugav läbida - jooksen Nõmme mäe tõusu järsud osa mõlemal ringil, kuna kardan, et muidu jäävad jalad jooksmiseks liiga kangeks. Väga raske on tõusu järsu osa lõpus, lamedamal tõusuosal jalgu korvidesse saada. Teise ringi lõpus saadakse siiski ka mind kätte - keegi (sorry, ma tõesti ei tunne) sõidab minust vahetult enne lõppu mööda.

Nüüd tuleb välja korvide eelis - sel ajal kui esimene mees (Marek Tõnismäe) hakkab rattakingi jooksujalanõude vastu vahetama, lähen mina juba jooksuringile :). No ja edasi polegi midagi - joosta on üllatavalt kerge peale rattasõitu - puhas nauding. Kurjaks teeb veidi see, et nii teise, kui ka kolmanda jooksuringi alguses teen sama vea - jälgin endast vasakul pool olevat hekki ja jooksen vale rada. Kokku vast mingi 20 ... 30 sekundit läheb selle nahka.

Finišeerun ajaga 28:50.1 - krt, nüüd on juba kahju nendest jooksul kaotsi läinud sekunditest! Järgmine mees jääb maha juba üle kahe minuti! Rando on igatahes teinud väga hea soorituse - 33:35.3 ja seitsmes koht.

Koondtulemustes siis kolmas koht ja väike okas hinges - tea, kas peaks teisele etapile minema, ning uuesti ja paremini üritama :).

No comments: