Wednesday, October 13, 2010

BAR 2010, valmistume

Selle aasta viimane seiklus, BIKE ADVENTURE RAID 2010 läheneb. Järelikult ei saa ratast veel talvekorterisse panna.

Eile avasime selle aasta spinninguhooaja, seekord siis uus spordiklubi – Sparta. Uus treener kah – Maris … pärast Peebu, Raido ja Marguse etteseatud taset on järgmistel treeneritel muidugi väga raske … aga Maris sai sellega eile päris hästi hakkama.

Täna “päris” ratas, Tiiduga Viimsi poolsaare singlitel. Ilm oli muidugi rattasõiduks super, +8° C ja kuiv. Ja mis praegused sõidud eriti põnevaks teeb, on varakult saabuv pimedus.  Mina muidugi unustasin kiirustades rattalambi maha, aga õnneks Tiit kogenud seiklejana oli võtnud kaasa kaks lampi.

Ja kui ma isegi olen varem mõningaid neist singlitest sõitnud, siis pimedas oli kõik uus, mitte ei saanud aru, kuidas Tiit ees õiged rajad leidis. Tagasiteel, pärast Tiidust lahkuminekut, tegime võidu … kas jõuan mina enne koju või saab “haamer” mind kätte. “Haamri” võit seekord. [track]

3 comments:

Anonymous said...

ega kõiki nüansse singlitel ikka ei näinud pelgalt rattalambiga - mu ühe ilusa ülelenksunipli oled jätnud mainimata ;)
aga eilne päev / õhtu näitas taas, et vara rattaid nurka tõsta!

Heiti Hallikma said...

Anna andeks sõber, Tanelil on näiteks normiks rattatrennis vähemalt kaks korda üle lenksu lennata, muidu pole trenn korda läinud. Mõtlesin, et äkki oled poolt Tanelit :).

Anonymous said...

mul on selline tunne, et kuskil lõunas paastulaagris praegu keegi luksatas all-you-can-drink Efesi klaasi taga ...