Monday, October 18, 2010

pühapäevahommikused singlid*

Tiit üleval, paremas nurgas [17.10.2010 10:22 +03:00]

* nagu nimigi ütleb, on see selline rattarada, kuhu naisi kaasa ei võeta. [via facebook by maare]

Hoolimata sellest, et pingeliste läbirääkimiste käigus Tiiduga õnnestus mul nihutada pühapäevase rattasõidu algusaeg kella poole kümnelt kümnele, erilist populaarsust kodus ma sellega ei võitnud. Lisaks tuli hommikul välja, et kui mina alustasin kell kümme, siis Tiit alustas ikkagi varem ja meie kohtumispaik liikus lihtsalt Piritalt Russalka juurde :). Aga kõik see ei vähenda karvavõrdki naudingut pühapäevahommikusest rattasõidust, kui linn tühi, muru ja lombid jääs ning särav päike taevas.

Esimesed singlid võtame Lasnamäe karjääris, sealt läbi Pirita Iru raba libedatele laudteedele. Veel natukene Muugat ja Kallavere tööstusmaastikku ja olemegi Ülgase karjäärides, ilmselt Tallinna ümbruse parimatel singlitel. Teeme “täisprogrammi”, ehk enamuse radadest, mis siin võtta on. Tiit huilgab vaimustusest ja mina näen kurja vaeva, et tema “matkatempos” püsida.

Tagasiteel võtame mõned Muuga sadama ümbruse paremad palad, aga kuna aeg ja kilometraaž hakkavad küllaltki pühapäevahommikuse jalutuskäigu jaoks küllaltki pikaks kiskuma, siis keerame ühel hetkel suuna otse Viimsi peale, kust mina siis kesklinna suunas jätkan. Kokku siis veidi üle kolme tunni ja 63 kilomeetrit. [mõned pildid]

No comments: