Friday, October 15, 2010

katkend meeste jutust

Juhtusin ühele meeste omavahelisele vestlusele peale, nimed muudetud:

T says:
kuidas lihased end tunnevad?
H says:
väga hull veel ei ole
... aga ütleme, et tunnen neid täna :)
T says:
mul oli ikka eriline janu eile - 3 õlut läks ... :$
H says:
mul kah 3 õlut
T says:
ohh, siis ma ei tunnegi end nii süüdlasena :)
H says:
... aga selle eest, kui grupivennad sõid õllesnäkke, siis mul polnud isegi mitte isu nende järgi :)
... ja kaal kisub vägisi <65 poole
T says:
kuhu see küll välja jõuab ... mul muuseas küll ei liigu kuhugi, selline steady 82 kogu aeg
+/- 0.5 kg
H says:
on kah või? mul nädalas +/- 2 on tavaline
... peab vist kiirelt õgima hakkama, sellises olekus BAR-il vist ei pärja
T says:
ma käin kaalul ka ainult hommikul
H says:
sama siin
...

pole vist midagi kommenteerida :)

1 comment:

Unknown said...

Kuhu see vaja panna läks? kas sa polegi mees?