Thursday, October 30, 2008

Plond pea

Hakkasin ennast eile Rootsist juba vaikselt kodu poole sättima. Vaja oli veel ühte klienti külastada et siis juba edasi Kopenhagenisse ja sealt koju sõita. Läks aga veidi teisiti, kui planeeritud: asju pagasiruumi pakkides suutsin sinna jätta ka autovõtmed ja siis pagasiruumi luugi sulgeda. Auto uksed olid muidugi lukustatud, sest väga edev oli ju puldi nuppu vajutades lasta pagasiruumi luugil üles karata :).

kindlalt lukus    Helistasin Kopenhagenisse SIXT autorenti ja kaebasin muret. Sealt vastati abivalmilt, et neil on küll tagavaravõti, aga nad uurivad Rootsist, kas äkki saab asja kuidagi lihtsamalt lahenda, kui tagavaravõtmele järgi tulles. Õige varsti helistatigi mulle juba Kopenhageni Audi esindusest ja uuriti täpset asukohta. Pika seletamise peale sai helistaja aru, et tema töö ei ole lihtne - mind tuleb üles leida kusagilt metsade ja mägede vahelt, kust lähimasse linna, Ronneby-sse on veidi üle kolmekümne kilomeetri. Lisaboonusteks veel ülimalt kehv ja pidevalt kaduv telefonilevi ja minu peaaegu tühi mobiiltelefon.

Järgmine kõne tuli mulle juba Rootsist, kus üks tüüp teatas, et ta on juba minu poole teel, umbes seitsmekümne kilomeetri kaugusel. Kaarti mehel küll ei olnud, aga mõne seletamise järel jõudis ta tunniga kohale. Tegemist ei olnudki Audi esinduse mehega, vaid hoopiski mingisuguse Falki hädaabi autoga. Oli igatahes väga lahe tüüp, kes oma erinevate autoavamise üritamiste kõrvale suutis mulle kümmekond oma põnevamat päästeaktsiooni ära rääkida.

Kui mehel endal mõistus lõpuks otsa sai, siis helistas ta mingisugusesse Rootsi Audi esindusse, kus müügimees salongis sarnase Audi peal järgi katsetas, et kui see on puldist lukustatud, siis ei ole ka autos sees asudes võimalik avada ei uksi, ega ka pagasiruumi - vägagi vargakindel auto :).

Selleks hetkeks oli lennuki väljumiseni jäänud veel neli tundi ja oli selge et võtmete järel käies (edasi-tagasi-edasi umbes 650 kilomeetrit) ma enam oma lennukile ei jõua. Auto äravedamised ja asendusauto andmised mulle ei sobinud, kuna lisaks võtmetele oli pagasiruumis, varaste eest kindlalt kaitstud, ka minu asjad ja arvuti.

Lükkasin oma lennukipileti broneeringu järgmisele hommikule ja sõitsin siiski võtmetele järgi.

1 comment:

Epochka said...

ma tean mida sa tunned :)))