Wednesday, March 23, 2011

282 feet below sea level

Badwater BasinKui üleeilset õhtut valitsesid kergelt minoorsed toonid ja järgmise päeva plaane tehes tundus, et aitab küll vihmast ja udust, ning mõistlik on võtta suund otse Las Vegasele, siis eile hommikul ärgates olid taevas küll mõned pilved, aga päike säras. Ümber Peatty, ükskõik mis suunas ka ei vaadanud, paistsid mäetipud, mida eile aimatagi ei osanud.

Tegime oma plaanidesse kiired korrektuurid ja startisime Badwater Basin suunas, mis oma 282 jala või siis 85.5 meetriga allpool merepinda olevat Põhja-Ameerika madalaim koht.

Badwater Basin oli üsna sürr koht, eriti kui vaatasid kõrgel-kõrgel kaljuseinal ilutsevat triipu, mis tähistas merepinna kõrgust. Mina oma OWD litsentsiga polnud igatahes nii sügaval veel viibinud. Ainult et see soolaväli tekitas minus kogu aeg tunde, nagu oleksin lumel.

Red Rock CanyonBadwater-ist keerasime tagasi Nevada suunas, “võttes" ära” teele jääva Pahrump Valley Winery.

Omaette elamus oli Red Rock Canyon, kus pool kanjonit oli pilvedes ja sadas vihma, samas kui teine pool säras uhketes värvides. Minule jättis vaat et kõige suurema elamuse “canyoneering Ameerika moodi” – 13-miili pikkune “matkarada”, kus autod üksteise järel reas sõitsid ja turistid autoaknast pilte klõpsisid.

Õhtul tegime esimese kiire tutvuse Las Vegasega, võtsime ära mõned kasiinod ja imetlesime purskaevude “tantsuetendust” Bellagio kasiino ees.