Wednesday, May 02, 2007

Tervisejooksmas

Eile õhtul enne magaminekut tundsin äkki vasakus õlavarres valu. Alguses tundus nagu lihasvalu ning arvasin, et küllap Xdreami kanuutassimine annab tunda. Tasapisi levis aga valu kaela ja siis selga abaluuni ning tundus, et kogu vasak kehapool vööst ülespoole tuikas. See ei olnud enam lihasvalu vaid selline häirivalt tuikav aisting. Proovisin magama jääda ja vist jäingi kuid tunni pärast olin jälle üleval - valu oli tugevamaks läinud.

Unise peaga olin päris kohkunud - kas selline ongi valu kui süda haigeks jääb ... kuulun ju oma kõrge vererõhuga südame-veresoonkonna haiguste riskigruppi ... Valuvaigisti aitas siiski ja jäin magama.

Hommikul avastasin, et turja peal on sellised valusad-krudisevad närvikühmukesed - seal siis kurja juur oligi. Päev läbi oli suht nigel tunne - vasak käsi oli nagu tuim ja kätte ning selga pistis aeg ajalt nagu nõelaga. Perearsti juures tehti igaks juhuks ka EKG, see oli siiski korras ja soovitati erinevate salvidega määrida.

Minu õde ja isiklik ihuarst Pille keelas trennitegemise (Seega, Pille ära järgnevat loe). Aga täna oli ju Hansapanga tervisejooksu esimene päev!

Erinevatel põhjustel ähvardas meie kuulsurikast SK Leevikest juba esimene kord konkurentsist välja langemine, kaptenina otsustasin, et perekond Hallikma püüab päästa päeva ja nii me siis ikkagi Piritale läksime. Tegin tasapisi, et mitte endale liiga teha (ausõna) ja 4 km ning natuke peale läks ludinal.

Pärast läksime aga WestSpordi telgi juure Asics tosse uudistama - minu seni jooksmiseks kasutatavad Nike Air Pegasused ei ole päris jala järgi ja kipuvad päka alt hõõruma. Kohal oli ka füsioterapeut Lauri Rannamaa, kes vaatas mu jalad üle, käskis ühe jala peal kükitada ja ütles, et vajan jalavõlvi toestavaid jooksujalanõusid. Heiti tegi seepeale pangakaardiga niuhti! ja oligi mul käes karp tuliuusi Asics GT - 2120 jooksutosse. Tasus ära see tervisejooks :)

No comments: