Thursday, May 06, 2010

heategu ei jää karistamata

Teisipäeva õhtul oli parasjagu nii kole ilm, et kui poleks olnud võimalust minna kaardiga Tähetorni võsasse, siis óleks sel päeval treening tegemata jäänud.

20100504 TähetorniOma tulemusest pean poole (või isegi veidi rohkem) andma Marekile, kes rajalt tulnuna, enne minu starti soovitas etapi 21 – 22 ringi joosta. Seda ma ka tegin.

Lisaks informeeris Marek mind lahkelt sellest, mis ajaga ta raja läbi jooksis. Ja kuna heategu ei teatavasti kunagi karistamata, siis neli etappi enne lõppu, kui kella vaatasin, hakkas mul väga kiire – selgus, et Mareki võitmiseks on mul aega veel täpselt 10 minutit. Jooksin siis viimased etapid umbes minuti võrra kiiremini, kui ma seda muidu oleks teinud … ja oligi Mareki heategu karistatud – võitsin teda 36 sekundiga. Anna andeks, kallis sõber :).

Rada siis 8.77 km ja 27 kontrollpunkti. [tulemused]

No comments: