Wednesday, August 10, 2011

ettevaatust, Alfa takso

takso_euroViimati Arhangelskist tulles ja hommikul kell pool viis bussijaama jõudes arvasin, et ega sellisel kellaajal siit vist normaalset taksot ei saa. Plaanisin juba endale takso tellida, kui üks seisev taksojuht mulle viipas. Astun lähemale vaatan – alustamise tasu 1.49 €, sõidutariif 0.49 € – täiesti normaalsed hinnad, põhimõtteliselt samad (1.98 € ja 0.48 €), mis Euro taksoga bussijaama sõites.

takso_alfaKoju jõudes näitab taksomeeter siiski veidi rohkem – kui minnes tuli sõidu hinnaks 3.98 €, siis nüüd näitab taksomeeter 7.39 €. Nõuan tšekki ja põhjendust, miks nii palju raha kulus. Taksojuht annab mulle veidi õnnetu näoga tšeki ja ütleb, et kui see ei sobi, siis ma ei pea maksma. Püüan unesegaselt tšekilt kilomeetri hinda leida, aga ei suuda. Mõtlen tükk aega, mis nüüd teha, aga nagu ebamugav on selle kolme liigse euro pärast ka maksmata jätta.

Hommikul, puhanud peaga uurin uuesti tšekki – Sõidu algus 00.00.2000 00:00 ja lõpp 29.07.2011 05:14 – mis mõttes? Kas ma olen nüüd sõitnud pealt üheteistkümne aasta või “ainult” pealt viis tundi.

Nüüd on küll kahju, et nii kergekäeliselt taksojuhile maksin, huvitav, kas oleks pidanud lihtsalt maksmata jätma või mõne järelevaatava organi poole pöörduma? Kelle? Munitsipaalpolitsei?

2 comments:

Anonymous said...

Ma arvan et algatuseks kõne sama firma pealikule ja asjad hakkavad liikuma.

Meil just oli üks sarnane lugu kui stockholmist saabunud pealiku käest küsis taksojuht 10 eurot lisaraha kaardiga maksmise eest. Tegime kõne taksofirmasse, samal päeval tuli pealik uurima ja kaks päeva hiljem oli taksojuht kinga saanud

Anonymous said...

Sa Heiti küsi oma proua käest, mis firma taksoga tuleb sõita. 1212