Saturday, March 09, 2013

koorikut otsimas

Kuna kuulutasin homseks välja koorikusõidu, siis käisime Maarega täna testsõidul. Plaan oli alustada Harju-Risti lähedalt, Hatu külast, vaadata ära Mustjärv ja Veskijärv, ning jõuda siis Veskijärve põhjaosas asuvate, ülilahedate liivaluideteni. Tagasi siis mööda Tänavjärve, külastades ka RMK Tänavjärve lõkkekohta.

teekond

Tegelikult selgus juba esimestel meetritel, et päris nii hästi lumi ei kanna, kui lootsime. Juba esimesel kraaviületusel, kusi mina mööda jääd üle kraavi tuhisesin, suutis Maare leida jäävaba koha ja oma jala põlvest saadik vette sirutada. Maare keeras tagasi riideid vahetama, mina jätkasin, nüüd juba rabal.

suusatamas

Rabal oli koorik juba parem, kannatas suusatada. Siiski – kohtades, kus taimestik tihedam, kippus suusk läbi vajuma … ja siis kukkus tempo küll olematuks. Viiendal kilomeetril sain aru, et minu täisplaani elluviimine läheb vähemalt kolm tundi, helistasin Maarele ja leppisime kokku, et ta ei oota mind mitte Hatul, vaid sõidab autoga ümber järvede, Veski karjääri mulle vastu.

suusatamas

Just siis, kui maastik eriti ägedaks läks, avastasin, et olen pannud Eppu ja võtnud kaasa fotoaparaadi, koos pooltühja akuga, mis nüüd sai päris tühjaks. No igal juhul on luitemaastik Tänvjärvest läände ja Veski karjääri ümbruses eriti fantastiline, kuhu tuleb kindlasti tagasi tulla … aga koorik võiks siis veidi paremini kanda.

2 comments:

Anonymous said...

Käisin pühapäeval kodukohas uue ja vana Pirita jõe äärsel poldrialal koorikut proovima. Nagu Heitilgi oli rohututtide juures lumi pehme, kuid 90% ulatuses , sh ka metsa vahel lagedamates kohtades superhea. Eriti mõnus oli mööda Pirita jõge kihutada, jää küll praksus kohati , kuid midagi hirmutavat polnud. Tegin pea 2 tundi ja küll väsitas jalad ära. Lõpuks oli tegu , et koer koju vedada, vaeseke oli päris läbi omadega! TõnuT.

Epochka said...

Ma kordasin ennast ka Deminos :(
Epp