Thursday, August 24, 2006

salastatud TON Pudisool

Täna siis jälle orienteerumisneljapäevak - Pudisool, nagu kodulehel kirjas. Kahju ainult, et ei viitsinud korralikult lugeda seda osa, mis kohalesõitu kirjeldas - vaatsin kaarti ja kõik oli ju niigi selge, kus see Pudisoo asub.

Kuna maare pärast eilset ebaõnne arvas, et parem kui ta teeb täna puhkepäeva, siis läksin üksi. Sõitsin hooga Pudisoole, aga see mida sealt ei leidnud, oli neljapäevaku stardikoht. Sõitsin algul veidi Kolga poole, aga siis otsustasin, et olen juba kaardist läbi ja nii keerasin otsa ümber ja seekord keerasin Pudisoolt Kolga-Aabla peale.

Kui ka selles suunas hakkas orienteerumiskaart läbi saama ja omal mõtted otsas (maaret ju ka ei olnud, keda vales teevalikus süüdistada :)), siis viimases hädas kasutasin õlekõrt ja helistasin sõbrale (Priit Överus) ja sain teada, et tähistus on hoopiski Loksa teeristist. Kuna mina olin parasjagu Hara teeristis, siis keerasin sealt Harale ja läbi Loksa jõudsin lõpuks ka neljapäevaku stardikohta. Kõige parem oli selles loos see, et sellest kohast, kus alustuseks tagasi keerasin, jäi neljapäevaku starti umbes kolm kilomeetrit, mina aga tegin umbes 40 kilomeetrise tiiru :).

Aga neljapäevak ise oli mõnus - igatahes tunduvalt parem, kui see kaks päeva tagasi toimunud teisipäevak Keila-Joal. Kuna ma olin autoga juba enamuse tänasest vigade normist ära teinud, siis kolmveerandi rajast suutsin joosta ilma vigadeta. Siis vist aga hakkasin juba lõppu ootama ja suutsin kolme järjestikuse punktiga teha kokku umbes viie minuti jagu vigu. LOLL PEA ON IKKA KERELE NUHTLUSEKS!

3 comments:

Anonymous said...

Ott ütles, et tema ei saa Microsoft Internet Exploreri alt kommentaari postitada. Proovin hetkel versiooni 6.0.2900.2180.

Tanza said...

Firefox 1.5.0.6-ga töötab asi korralikult

Anonymous said...

ok, proovib siis `Anonymous` alt kah ära ...