Sunday, April 20, 2008

49. Juriöö Teatejooks

Algselt oli mul plaanis osaleda 49. Jüriöö Teatejooksul seiklussarjas, aga erinevate asjaolude kokkulangemisel leidsin end lõpuks OK Võru I võistkonnast.

Esimest vahetust jookseb Jaagup ja väga ilusti. Pressipunktis on kolm meest teistelt veidi eest ära, nende hulgas ka Jaagup. Esimese vahetuse finišis oleme seitsmendad, liidrist maas 1:02.

Karmen, teises vahetuses päris nii edukalt ei jätka ja annab natukene tagasi nii kohas, kui kaotuses liidrile. Oleme kaheksandal kohal, kaotus liidrile 7:00.

PadiseMinul siis kolmas vahetus. Rada 7.25 km ja 16 kp-d. Minu ees stardivad RAE ROK I, Raivo [-3:21] ja JOKA I, Margus Marrandi [-1:50], taga tuleb Saue Tammed II, Lauri [+0:11].

Stardist K-punkti joostes on raske kaardilt isegi stardikohta leida, K-punkt tuleb kah oodatust varem vastu. Kohe pärast K-punkti jõuab mulle järgi juba Lauri. Õnneks on edasi pikalt mööda asfaltteed, kus saan rahulikult kaarti siise elada ja rajavaliku plaane teha. Esimesse punkti valin otsevariandi, kuna ma jooksult ei suuda punkti läheduses ühtegi silda üle jõe tuvastada, siis tähendab see jõe läbimist. Lauri läheb omale variandile.

Teel teisest punktist kolmandasse, näen etapil Raivot, minu meelest läheb ta liiga otse, mina kasutan rohkem teed ja saan tast mööda. Kuna punkt on suht keeruline, siis enne punkti võtan hoo maha. 4 kp - katsun end kallutada veidi punktist paremale, aga lõpuks satun ikka otse punkti. 5 kp - jooksen end võssa kinni, 20 sek, Lauri jõuab jälle peaaegu järgi. 7 kp - paarsada meetrit enne punkti keerab Lauri minu tagant metsa, selge, siin on hajutus ... ja minul vist pikem. 8 kp - enne punkti näen Laurit jälle ees, punkt väikese kaarega. 9 kp - etapp hea, aga enne punkti väike lisakaar, 10 sek. 11 kp - valime otsevariandi, enne punkti tuleb väike seisak, 10 sek.

Pressipunktis oleme Lauriga kuues-seitsmes. 13 kp - mina paremalt otse, Lauri vasakult mööda rada - punktis ikka koos. 14 kp - Lauri läheb millegipärast väga vasakule, lähen temaga algul veidi kaasa, aga siis keeran omale variandile, 15 sek. 15 kp - otse - kas veab, või ei vea, ei vea - 20 sek, näen ees Matit. 16 kp - lükkan gaasi põhja, aga sada meetrit hioljem taipan suunda kontrollida ja pean keerama pea 90 kraadi paremale, 20 sek. Kokku viga umbes poolteist minutit ja lõpetan kuuendana, 15 sekundit peale Matit.

Eleri tuleb neljandas vahetuses pressipunkti lausa imeliselt, neljanda-viiendana, koos Eveliga. Edasi kahjuks meil nii hästi ei lähe ja Lauri saab vahetuse seitsmendana, esimesest 19:39.

Lauri jookseb hästi ja võtab oma vahetusest maksimumi. See lubab meil tõusta kuuendaks, mööda Saue Tammede teisest võistkonnast ...

... tund ja 45 minutit hiljem on Maare kohal ja saame alustada teed kodu poole. Hea, et mina ei pidanud osalema seiklussarjas. Tulemused.

No comments: