Tuesday, April 22, 2008

jälle orienteerumas

Mõtlesin küll pärast Jüriööd, et nüüd aitab siin orienteerumisjuttudest, aga ei saa ju jätta kirjutamata, kuidas mul täna õnnestus teisipäevakul Ristole ära teha :).

Tegelikult ei tahtnud täna üldse nii kiiresti joosta, aga kui Risto ikka tuleb enne starti ja ütleb, et ta tegi ainult 5 sekundit viga, siis ... lubasin, et teen talle siis kohe kolme minutiga ära, et ta ei saaks oma viit sekundit süüdistada :). Ja nii ma siis lippasin, mis hirmus.

Vigu tuli küll umbes poole minuti jagu, aga selle eest keskmine pulss 166 ja max 174. Raja pikkus oli 8.85 km ja 17 kp-d, ja minu aeg 43:45 ... vau, alla viie minuti kilomeetrile :) ... ja muuhulgas võtsin ju viis korda Mustamäe nõlva. Lubatud kolmest minutist jäi enamus küll täitmata, aga vähemalt ei pea Risto oma viite sekundit süüdistama. Tulemused.

7 comments:

Anonymous said...

Kirjutage ikka orienteerumis- ja muid spordijutte! Ma nimelt aegajalt prindin neid välja, kirjutan nurgale "Tee järgi!" ja riputan oma laua kohale seinale. Noh, "tee järgi" selles mõttes, et jõua ka ise neile üritustele kohale ja liiguta ennast. Ristole ärategemisest jms-st vähemalt esialgu ei unista :)

Anonymous said...

Heh, selle 5 sekundiga ärritasin niisama :) Tegelikult jooksin viimasesse punkti täiesti vales suunas ja umbes 30s oli reaalne viga. Ülejäänud rada filigraanselt. Aga ära sain sult seekord ikka puhta jooksuga korralikult :)

Heiti Hallikma said...

No ega ma sinu juttu nüüd ülemäära tõsiselt kah ei võtnud, aga ... tegelikult jooksin ikka suht kiiresti, ega palju enam lisada poleks suutnud. Vaata, et siis kokkuvõttes mulle ikka ära teed :).

Kaur said...

Kaja, trüki siis minu hala ka välja, ainult märkusega "ära nii tee" :)

Anonymous said...

Kaur, sa oled tõesti rekordiga hakkama saanud, ma oleks ise selle aja peale läinud ammu finishikohtunikult abi küsima :o) Ise ka koperdasin viimase puniktiga nende lintide tõttu. Selle asemel et kaarti lugeda, jooksin nagu peata kana seal valede lintide vahel.

Heiti Hallikma said...

Vaadates etapiaegu, tuleb välja, et ka mina olen seal koperdanud tugevad kaks sekundit :). Aga millegipärast oli viimase punkti ümbrus tõepoolest punkti otsijaid täis. Mina üritasin kaardi järgi kohale jõuda ja siis kõik nagu klappis :).

eduardp said...

Kurat küll, Heiti ja Risto, mõtlesin teiega eelmisel teisipäeval aegu võrrelda. Litsusin end sõna otseses mõttes haigeks ... aga teid polnudki.

Rohkem nii ei tee.
Olete kõvad küll (eriti Heiti oma Jüriöö jooksuga)