Tuesday, April 29, 2008

Xdream, esimene etapp: Pakri pangal

Klooga, ohvitseride maja    Viimane nädal enne selle aasta esimest Xdream-i oli minu jaoks üsna närviline – külmetasin teisipäeval ja kogu nädal oli tugev köha-nohu. Lisaks on selle kevade jalgrattatreeningud olnud väga juhuslikku laadi, õigem oleks öelda – neid pole peaaegu olnudki. Aga olin ju lubanud võistelda, ning teada oli, et minu võistkonnakaaslased, Lauri ja Urmo, on hirmkõvad. Enne starti lohutasin end sellega, et kui ma pole piisavalt tugev, siis olen vähemalt ilus – oma uutes Salomon-i riietes, uutes ...

... jätkub planetis, kuna muljetamine läks jälle pikemaks, kui plaanitud ...

2 comments:

Andres P said...

See Arbo kanuupilt on super! Ainult viimase mehe käsi hoiab valest kohast kinni :P.

jalatsitest - kas need wings on nüüd xapro uus põlvkond?
@parasjagu uusi jalatseid valimas.

Heiti Hallikma said...

Kuna meie kanuus peab viimane mees ka tüürimisega tegelema, siis ilmselt on ta parajasti poolt vahetanud ja ei raatsinud tõmmet vahele jätta :).

Aga XT Wings on tõepoolest XA Pro järeltulija ja minule istusid nad juba esimesest sammust, nagu valatult jalga.