Sunday, April 20, 2008

AK 8 Jüriööl

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Neljapäeval testisime Männiku treeningul uhiuut multispordinaiskonda: AK 8. Laupäeval võtsime ette Jüriöö seiklusraja. Noh, saime korraliku Xdream-i eelse treeningu, mida näitab ka rajal oldud aeg - 5.10.38 :). Ikka täie raha eest, nagu mul kombeks. Lisaülesande sooloesinemine võttis ettekavatsematult palju aega aga ega ükski meie tiimiliikmetest poleks ilmselt suutnud seda paremini teha kui Aiki seda tegi.

Aga nende kahe nn. proovietteastumise järgne lühikokkuvõte:

- tugevaks küljeks on Aiki hea kaardilugemisoskus. Heiti pani Jüriöö ajaks mu seljakotti GPS-i ning seeläbi saime analüüsida meie rajavalikuid. Ühes kohas arvas Heiti, et siin olime vale rajavaliku tõttu 3 - 4 min kaotanud aga üldiselt kiitis meie liikumisteekonna heaks.

- nõrgimaks kohaks on ilmselt kanuu. Merjel ja Aikil on kahepeale kokku sellega sõitmise kogemust vähem, kui üleslugemiseks läheb tarvis ühe käe sõrmi. Aga no elame - näeme. Vapra KAM-iga koos võistledes tegelesime samuti esimestel etappidel rohkem paadis olemisega kui edasi liikumisega. Veele ei jäänud kordagi :). Eks ma siis tagant tüüri juurest muudkui õpetan ja olen teistelt ausõna võtnud, et nad ütleksid, kui mu targutamine närvidele hakkab käima.

- tempo on enam-vähem sobiv kõigile. Jooksus vähemalt - mis mulle mõjub iseäranis rahustavalt, kuna see on minu jaoks alati raskeim osa. Ratta kohta hektel on esimese 8 km läbitu kohta vähe öelda - aga tundub, et ka väikeste takistustega metsaradu keegi meist ei pelga.

- veidi aega võtab veel ühelt alalt teisele või ühelt kaardilt teisele sujuva ülemineku harjutamine. Olen siin ilmselt ise veidi kärsitu. Ehk ongi targem tasa sõuda ja kaugele jõuda.

- minu vasak põlv lubab joosta järjest u. 3 tundi, neljandal tunnil hakkab veidi tunda andma. Aga no Xdream-il loodetavasti saab hakkama, seda enam, et jalgsietapp vaheldub seal tavaliselt kanuu või rattaga.

Kõige tähtsam on aga see, et meil on rajal ühine eesmärk: säilitada hea tuju! Lisaks oleme me kindlasti väga ilusad :). See on esmatähtis ühe seiklusvõistluse tiimi jaoks ju :P. Eks näis, mis saab järgmisel nädalavahetusel - st. kaua ja kui pikalt meil rajal ilusad olla lastakse ...

Täna aga Oti sünnipäeva puhul rattaring Kõrvemaal. Jalad olid eilsest veel pehmed ja ega magada polnud ka palju saanud. Ei hakanud teiste kannule ennast pressima, võtsin kaardi ja tegin omas tempos kena, peaaegu kahetunnise retke. Mõnus, soe, ilus Kõrvemaa loodus - mis sa oskad veel tahta :).

Ahjaa ja rulluisuhooaja avasime reedel ka ära.

No comments: