Friday, March 31, 2006

M.A.S.E.N.D.A.V

... ehk Miks Alati Sellised Eriti Nõmedad Debiilikud Asjatavad Volikogus???!!! Vaatasin eile "Kahvlit", see tähendab püüdsin vaadata. Aga kui esimesed saatekülalised linnavolikogust olid viis minutit rääkinud, läksin raginal põlema ... Seni olin seda teemat vältida püüdnud, sest minu arust on see lugu eriti nõme. Aga kui nüüd tegelased mulle ekraanilt otse vastu vaatasid siis ... Võta üks ja viska teist! Kas meil siis tõepoolest arukaid inimesi nii vähe on, et linnavolikogus istuvad sellised ... ma lihtsalt ei leia sõnu! Ja isegi kui neid miskipärast linnavolikogus väga vaja on, siis mille pärast lubavad nende erakonnad neid avalikult esinema! Istugu vaikselt ja ärgu tehku endile, erakonnale ja tegelikult tervele linnale häbi. Aga vastupidi, mehed saavad veel oma vägitegude eest erakonnas kiita!

Mina ei tea, minul näiteks oli piinlik seda kuulata, tõsiselt piinlik teiste Tallinna ja üldse Eesti inimeste ees, et pealinna esinduskogusse kuuluvad niisugused tegelased. Kuigi valinud ma kumbagi erakonda pole aga piinlik oli ikkagi ... M.A.S.E.N.D.A.V

...

Kui nõmedus kõrvale jätta, siis spinning oli tegelikult täisa mõnus. Vee võttis korralikult lahti küll ja pulsi 170 peale. Mul on muidugi üldiselt kerge pulssi lakke saada, aga kui Heitil ka juba 170 oli, siis see juba tähendab midagi. Kuid 40 minutit tundus veidi vähe, kuidagi ruttu sai otsa. Seekord käisime PlanetSpordis, aga ausalt öeldes 200 krooni ühe korra eest ei tahaks ikka maksta.. Fittestis on poole odavam, järgmisel nädalal läheme proovime sinna, seal on pikemad tunnid ka.

Aga täna on lühikesest trennist hoolimata natuke sadulat kontoritooli peal tunda ... :)

No comments: