Tuesday, April 24, 2007

Pääskula raba ravimudavannid:)

Tänas teisipäevakut iseloomustab ehk see kõige paremini. Üldse on mul selle Hiiu onkoloogiahaigla taguse rabaga mingi imelik kam(m). Seni seal toimunud päevakutest ei ole mul ühelgi õnnestunud isegi enam- vähem tasemel rada läbida. Nii ka täna. Esimesed punktid polnud hullu, kuigi olin veidi liiga soojalt riidesse pannud ja kehv oli seetõttu joosta. Sain aga juba hoo sisse kui neljandasse punkti teed otsides ekslesin tükk aega.

Pilvi hüüdis teiselt poolt suurt kraavi tervitusi. Mis ikka, polegi sel kevadel veel vees käinud, sumpsti sisse. Vesi oli üllatavalt soe ja sel kraavil oli ka enam- vähem kindel põhi all.

Edasi liikusime koos Pilviga ning risti vastu sellele, mis Heiti oli mulle stardis soovitanud: jookse mööda radasid, ära tiku metsa:) No tõsi ta on, radu mööda joostes oleks tunduvalt kiiremini saanud, aga meil polnud enam kiiret kuskile. Otsisime veel neljandat punkti tüki aega ja pärast ikka otse, läbi raba ja üle (või ka läbi) kraavide. Pilvi arvas, et mis siin ikka mööda radasid joosta, harjutamise mõttes on palju kasulikum proovida otse minna. Mina olin muidugi kohe nõus:)

Paaril kraavil ei olnud põhja all, proovisin üle hüpata ja maandusin veidi enne vastaskallast - täiega mutta. Noh, aga äkki mõjub kuidagi kosmeetiliselt hästi näiteks :P

Rahvast oli metsas murdu - ei tea kas mõjutas tänane hea ja eilne halb ilm või pühapäeval saabuv Xdream:) Lõpus jooksime mitme naisega koos nagu SL Õhtulehe Maijooksu juba. Vahe ainult selles, et Maijooksjad vist pole nii mudased kunagi. 

Tulemusest siinkohal ei räägi. Küllap ükskord duellis rabaga ka mina peale jään. Kodus aga tegime sauna. Mõnus nagu sanatooriumis - algul mudavannid ja pärast saunaprotseduurid:)

No comments: