Monday, October 16, 2006

kuidas me täna sporti tegime

Hommikul ma pakkisin meie orienteerumisasjad kokku. Otsustatud, et täna läheme SK Tallinna Kompass päevakule, mis seekord toimus Hiiu kandis. Polnud juba nädalapäevad ennast liigutanud ka. Päeval oli Heitil tegemist ja ringi sõitmist, seetõttu ei jõudnud ta Jürist varem Miiduranda sukeldumisvarustust ära andma, kui pool kuus. Kella kuue paiku võttis ta siis minu kesklinnast peale. Selleks ajaks oli Pärnu maantee juba korralikus ummikus. Liikusime edasi teosammul ja arutasime, et kas ikka läheme orienteeruma - kippus üsnagi hämaraks ja umbes Tondi kohal teatasin mina, et nii pimedas mina enam kaarti ei näe.

Pidasime veel aru, et kuidas nüüd teha, et kas minna kodust läbi, võtta tossud (kaasas olid vaid orienteerumisnupud) või minna otse Nõmmele niisama jooksma. Peale mõningast argumenteerimist jõudsime siiski järeldusele, et läheme otse. Võtsime siis suuna Nõmmele ja liikusime sellesuunalises ummikus tasapisi eesmärgi poole. Nõmme Spordikeskusesse jõudes istusime autos ja arutasime veel korra, et ka ikka minna jooksma. Kaasas olid vaid orienteerumisriided ju. Noh, et võtaks kodust hoopis rulluisud ja teeks tiiru. Hästi ei viitsinud ka joosta onju.

Lõpuks tegi Heiti otsustava liigutuse, keeras autol süüte välja ja ütles, et: "lähme ikka jooksma, muidu ei tee me pärast midagi, rulluisutamise ajaks on juba päris pime." Mõeldud tehtud. Kuigi üüüldse eeeiiiii viiiiitsinud..... Aga otsustava näoga hakkasime riideid vahetama. Ülemine osa juba vahetatud, tööpüksid jalast ja...

... ma olin retuusid koju unustanud. Mis tähendas, et kordasime riietusprotsessi tagurpidi, sõitsime koju. Otsustasime, et uus elu algab siis homme ja täna teeme remonti. Noh ja ma tegin süüa ka, tomatisuppi a´la Maare. Kaalujälgijate skaalal 0-punktine roog:)

Loll pea on vahest laisale kehale rõõmuks.

No comments: