Tuesday, October 17, 2006

Sügis

Lõpetasin täna tööpäeva veidi enne viite. Selleks, et tööpäeva lõpu liiklusummikutes mitte liga palju seigelda, sõitis Maare bussiga Tondile, kuhu mina siis talle vastu tulin ... sinna jõudes oli juba hämar (tegelikult on täna olnud praktiliselt kogu päeva vist hämar). Koos sõitsime Trummi, Nõmme Spordikeskusesse, kus vahetasime riided. Jooksma saime ikka alles kella kuuest. Tegin kerge, 45-minutilise jooksutiiru, või tegelikult mitte nüüd just liiga kerge, 10 km tuli kokku. Igatahes kui jooksu lõpetame oli juba täiesti pime. Korraks veel poest läbi ja kui kell 19:30 koju jõudsime, tundus, et on saabunud öö ...

...

... hommikul köögilauas kohvi juues ja tagahoovi vaadates, on muru kaetud suure hulga värviliste vahtralehtedega ... tahaks veel viivitada tööleminekuga, kuni läheb veel valgemaks ja värvid kirkamaks. Kahjuks töö ei oota.

Tegelikult meeldib mulle sügis oma värvidega, aga tööinimesele jätkub neid värve kahjuks ainult nädalavahetuseks. Muul ajal on sügis minu jaoks kahjuks ainult hämar, rõske, pime.

Tuleks vähemalt lumi :).

4 comments:

Viivi said...

No mis te seal pimedas märja käes enam siblite, aeg oleks tubasemaid toimetusi tegema hakata. Näiteks mina sõtkusin eile samal ajal Fittestis Mariti juhendamisel usinasti pedaale. Oli vääga mõnus trenn. Häbelikele meesterahvastele teadmiseks et umbes pooled tegijad olid mehed.

Anonymous said...

Veel kuu-poolteist edasi, ja mina tunnen end nagu kaevur: kottpimedas tööle, kottpimedas koju, päevavalget ei näegi. Sest ka tööl põleb kogu aeg elekter, ilma oleks liiga pime.
Aga kui linnast välja minna, meeldib mulle isegi see kottpime hilissügis. Aga jah, kui_linnast_välja_minna. Mida tööpäevadel ju teha ei saa...

Heiti Hallikma said...

Ma olen häbelik meesterahvas jah :), ja pealegi pole sa öelnud, et seal käid. Kuidas seal on? Kas mahub veel juurde paar huvilist? Seltsis ju sigasem :) ...

maare said...

küll neid tubaseid tegevusi ka jõuab. just selle kuu- pooleteise pärast, kui valget aega juba peaaegu üldse ei ole. pimedus teeb mind siis uniseks nagu kärbest, seepärast olengi viimasel ajal vähemalt nädala- kaks püüdnud ka talvel puhata, et vahepeal kuhugi valgemasse kohta sõita.

seniks aga kuni lehed mõnusalt veel jala all sahisevad, tahaks vähemalt korra nädalaski värsket õhku nuusutada. noh, eriti kui ilm on selline nagu täna- päikesti lubatakse jaokaupa:)