juhtub
Need autod ei pargi niimoodi vabatahtlikult, vaid selleks sundis neid pildil esiplaanil olev valge mersu buss ...
... nimelt hommikul, Maaret tööle viies ja tema töökoha ees peatudes, otsustas mersu bussi juht teha oma bussiga kümnemeetrise liu (põhjuseks ilmselt vähene keskendumine liiklemisele ja täiesti siledaks kulunud autokummid) ja tõugata mulle selga meie taga peatunud auto. Juhtub. Nüüd stange korralikult kriimustatud.
Ehkki mersu juht oli algul arvamusel, et tema pole küll süüdi, siis pärast pikemat telefonivestlust politseiga, muutis ta mingil põhjusel meelt.
Inetu on see, et suur hulk kallist tööaega läheb raisku kindlustuse ja muude jamade organiseerimise peale.
Ja veel - selle poole tunni jooksul, mil me dokumente vormistasime ja politseid ootasime, toimus 30 meetri raadiuses veel kaks tagant otsasõitu. Tavalisest libedam tee? Sombusem hommik? Mine tea.
3 comments:
Kas seal kohas üldse peatuda tohib? Kui mälu ei peta, siis seal on isegi ühissõiduki rada.
Liikluseeskiri ütleb nii:
§151. Peatuda ei tohi:
8) D-kategooria ühissõiduki peatuskoha teelaiendil või teekattemärgisel «Ühissõidukipeatus», nende puudumisel aga peatuse poolel lähemal kui 15 m liiklusmärgile «Bussi- või trollipeatus» või «Taksopeatus», kui see takistab vastavalt kas D-kategooria ühissõidukite või sõitjate veoks ettenähtud taksode liiklust;
Kuna ma olin enne ühissõidukite rajale keeramist peatumiseks veendunud, et ma oma manöövriga ei sega ühtegi ühissõidukit, siis olen omast arust käitunud liikluseeskirjade kohaselt. Küsimus oleks hoopis, et mida teevad seal vennad, kes jätavad maha kümnemeetrilise pidurdusjälje ja saavad seejärel pidama ikkagi teiste autode abiga :) ...
Need autod saavad ilmselt Aljošast ja Kaarli kirikust sedapalju hoogu ja indu juudre, et 10m pidurdusmaa jääb iga kell lühikeseks.
Post a Comment