Wednesday, July 04, 2007

ebaõnnestunud plaanid, vol. 2

Ilmselt pole plaanide tegemine meie, mitte just kõige tugevam külg :). Tänaseks olid meil tehtud igatahes väga konkreetsed plaanid: pärast tööd Vääna-Jõesuusse teisipäevakule ja sealt Haapsallu kajakale järgi.

Tööpäeva lõpus ökonoomitasime Maarega, st. tema tuli nr. 14 bussiga Hiiule ja mina siis Jürist autoga otse sinna. Tegelikult plaanisime (jälle!) niimoodi teha, aga kuna mina süvenesin liiga sügavale töösse, siis Maare oli juba selleks ajaks Hiiul, kui mina Hekoteki väravast välja sõitsin. Järgmine jama oli sellega, et kui Tallinna ringteelt Kiili ristmikult Tallinna poole keerasin, siis sain neljast kilomeetrist sõidetud esimese, kui algas ummik - pärast umbes 10-minutilist seismist ühe koha peal leppisime Maarega kokku, et tema liigub edasi Pääsküla poole ja mina keerasin otsa ringi. Tulin mööda ringteed siis Pääskülla - nii 50 minutit, ja juba olingi Pääskülas ...

Kolmas, kõige suurem ämber oli muidugi see, et olin jätnud vaatamata, kus asub teisipäevaku stardikoht. Helistasin siis sõber Danile ja ups ... täna ei toimugi teisipäevakut, teisipäevakud on otsustanud pidada väikese vahe ja järgmine teisipäevak (seesama Vääna-Jõesuu oma) toimub hoopiski 24. juulil (kuupäeva ma muidugi ei vaadanud)!

Jälle läks siis käiku plaan number kaks (mille jooksvalt tegime), ja nii sõitsime otse Haapsallu kajakale järgi. Mina laenasin siis Mamburilt mulle 1.5 numbrit suured jooksukingad ja läksin Paralepa metsa jooksma.

Pärast jooksu läksime veel Kiltsi lennuväljale rulluisutamist õppima. Päris hea rulluisu rada, kurve küll liiga palju pole :), aga muidu ok. Ja panin pildi kah, sellest mitte-liiga-kurvilisest rulluisurajast.

1 comment:

Andres P said...

Lohutuseks - kindlasti pole Sa ainus. Ka mina olin eile täis otsustavust Piigastesse, Kopra päevakule minna. Õnneks sõbranna ütles, et pidagu ma nüüd hoogu, see on alles 31 juulil...