Tuesday, February 27, 2007

Harku suusaradadel

Tänane plaan oli minna Fittesti, spinningusse ... aga kuna Maare avastas kella kahe paiku, et temal täna seminar, siis kasutasin juhust ja läksin hoopiski Nõmmele suusatama. Tänane lumesadu oli suusaradade kvaliteedile väga hästi mõjunud: rada ei olnud täna küll väga kiire, aga selle eest oli enamus jäiseid kohti kadunud. Sõitsin kaks Harku ringi, kokku umbes 26 km, av pulss 162, max pulss 172. Aeg tuli 1:32:46.

Nüüd on sellel talvel 100 kilomeetrit suusatatud, äkki peaksime minema pühapäeval Keila suusasõidule? Kui hästi läheb, saan Ristole ära teha :D.

2 comments:

Risto Kiilberg said...

Ikka saad mulle ära teha, ei kahtelgi selles. Aga eks ma üritan natuke vastu ka punnida :) Muidugi mul praegu väike külmetus nädalavahetuse maratonist, ei saa sulle ärategemiseks valmistumise plaane täiel raual ellu viia :)

Risto Kiilberg said...

Kle ega sa vist ikka ei saa mulle ära teha :) Käisin täna Keilas sõitmas, ma sinna küll pühapäeval ei kavatse minna suuska lõhkuma. Rada oli ikka päris nigelas seisus juba.