Monday, February 12, 2007

Winter Xdream Indoneesia moodi

[maare] Mõeldes neile vapratele, kes just on läbinud Winter Xdream raja, tegime meie eile ja üleeile sarnase ettevõtmise Indoneesia moodi. See tähendab, et sihikul oli Indoneesia kõrguselt kolmas ja Lomboki kõige kõrgem mägi - gunung Rijani. Mitte küll selle kõrgeim tipp, mis on märjal hooajal suletud, aga mäe kraatri serv, kust avaneb suurepärane vaade järvele kraatri põhja ja kraatrisse tekkinud uuele vulkaanile.

Alustasime 550 meetrilt hommikul kell 10:00 ja võtsime kuue tunni jooksul 1 793 tõusumeetrit , jäädes ööbima 2 343 meetrile. Enamiku tõusuajast ladistas vihma ja et trenn oleks tugevam, kandis Heiti veel 12 kilost seljakotti :)

Järgmisel hommikul tõusime veel veidi - 2 480 meetrile ehk kraatri servale ja tõdesime, et eilne katsumus tasus ennast ära. Siis me ei teadnud veel, et allaminek kujuneb sama raskeks või isegi raskemaks kui ülesminek ...

Igal juhul on see nüüd läbi ja tänaseks väsimus välja magatud ning imetleme Gili saartelt vaadet gunung Rijanile - täpselt vastupidi vaatasime eile hommikul :)