Tuesday, February 06, 2007

Ujungpandang

Tulime ööbussiga Ujungpandangi (või siis Makassarisse). Mina sain vist eile kerge päikese üledoosi, bussisõit läks igatahes raskelt. Makassarisse jõudsime kell pool kuus hommikul, majutasime endid hotelli Pondok Suada Indah.

Magasime välja ja läksime siis reisibüroosse, et osta piletid Surabaya - Mataram. Reisibüroos selgus aga, et meie homset AdamAir lendu Ujungpandang - Surabaya ei toimu. Läksime siis AdamAir esindusse (kusagil linnaservas) kus nõudsime raha tagasi ... enamuse rahast ka saime :).

Tagasiteel turismibüroosse tekkis hoopis mõte, et lendaks hoopiski Balikpapanile ja läheks Kalimantanit avastama. Mõte jäi siiski teostamata, kuna meil pole piisavalt informatsiooni Kalimantani kohta. Ostsime Lion Air piletid Ujungpandang - Surabaya - Mataram. Eks katsub siis Mataramist edasi Gili saartele sõita ja äkki tagasi hoopis laevaga Padangbai-sse, sealt Denpasari ja siis juba kuhugi Jakarta poole, kus küll pidavat vististi üleujutused olema.

Enesetunne on kah juba hea ja nii siis istume Karebo Seafood Restaurant-is ja ootame oma kala.