Thursday, May 28, 2009

hüperaktiivne müük

Eile juhtusin otsima toonerit meie printerile ja helistasin ühte arvutifirmasse. Küsimuse peale, “kas teil on toonerit Samsung CLP-300 printerile, ma tuleks läbi ja ostaks, kuna te jääte mulle koduteele” telefonile vastanud poiss algul kohmetus ja palus siis küsimuse neile võimaluse korral e-mailiga saata. Nojaa, mulle, tehnikakaugele inimesele meeldib kiirete küsimuste korral ikka vana, head telefoninippi kasutada, aga mis siis ikka … saatsin oma küsimuse e-maili teel.

Tööpäeva lõpus konstanteerisin fakti, et kuna vastust pole, siis koduteel pole vaja kusagilt läbi minna. Õhtul leidsin oma e-postkastist aga vastuse:

***.ee meeskonnal on rõõm teid tervitada!

Lugupeetud Heiti Hallikma, täname Teid, et vormistasite tellimuse internetipoes ***.ee!
Teie 27.05.2009 18:29:45 vormistatud tellimuse number on ***. Selle tellimuse maksumus on *** EEK.
Sellele teatele on väljaprintimiseks lisatud pdf-arve. Tellimuse kättesaamiseks peate te maksma näidatud summa meie kontole:
Pank: ***
Konto nr.: ***
Saaja: ***
Summa: ***
Selgitus: Tellimus nr ***
Tellimuse kirjeldus:

Teine kiri veel, õnnitlustega selle kohta, et olen ennast edukalt registreerinud mingisuguises internetipoes. Lisaks oli keegi vaeva näinud ja minu nime järgi otsinud välja kontaktandmed ja ka selle osa internetipoe kliendiandmetes korralikult ära täitnud :).

Ma nüüd ei teagi, kas olla õnnelik, et mul ei olegi tooneri tellimisel rohkem vaeva, kui arve maksmine, sest kirjas oli, et tellimus toimetatakse kulleriga minu poolt märgitud aadressile.

No comments: