Thursday, November 05, 2009

BAR 2009 vol. 1: sokisaaga

Möödunud nädalavahetuse BIKE ADVENTURE RAID 2009 oli valus – peale kuueteistkümnendat tundi oli minu tagumik nii haige, et viimased kaheks tundi veetsin ratta peal püsti vändates. Võistluse lõppedes olin kindel, et nüüd jätan küll mõnda aega treeningud vahele.

Juhtus aga nii, et juba teisipäeval käisin vaikselt sörkimas, mis polnudki kõige hullem, ning eile võtsin julguse kokku ja läksin spinningusse. Tagumik sellest küll liiga hästi ei arvanud, aga tegelikult polnudki kõige hullem. Ainus vahe, et kui tavaliselt suudan kulutada treeningu jooksul 1 100 … 1 200 kCal, siis eile jäi keskmine pulss 115 ja kalureid põletasin pool tavapärasest.

Tegelikult hakkas BAR 2009 juba Libahundi ajal, kui Viffi ja Tiiduga joostes nad oma uhkeid neopreensokke igal võimalusel kiitsid :). Kuna mina olen suhteliselt külmakartlik, eriti mis puutub sõrmedesse-varvastesse, siis pühapäeva õhtul kodus võtsin pähe, et pean ka endale midagi veekindlat jalga muretsema. Maarele meenus Andres Pae vana blogijutt Sealskinz kõrgtehnoloogilistest sokkidest. Pisikese surfamise peale leidis ta jutu ka ilusasti üles.

Baltimaade edasimüüja, Agris sport kaudu ma eriti kaugele ei jõudnud ja nii sai kasutatud Andrese lehel olevat linki Chain Reaction Cycles lehele. Surfasin sealt lehelt nii endale kui Maarele mõlemale kolm paari sokke ja paari kindaid, ning valisin kiireima kohaletoimetamise viisi – UPS Express Saver, kes lausa 1-2 tööpäevaga kauba kohale pidavat tooma.

Kui siis teisipäeval hakkasin juba vaikselt ootama pakikest, siis ebameeldiva üllatusena leidsin õhtul oma mailbox-ist kirja CRC Customer Service-lt:

… as part of our security policy we must confirm that we are sending the order to the registered card holder. This is necessary due to an increase in internet card fraud and we take the issue of card security very seriously.

We therefore request that you e-mail a scanned copy/digital picture of your credit card used to place this order (blanking out the first 12 digits of the long card number) and a copy of your credit card statement (with the purchase information removed if you wish) …

Ausalt öeldes tundus pärast kirja täiesti lootusetu saada oma sokid Läti ajaks kätte ja olin üsna tujutu, ning mõtlesin tehingu tühistamisele. Siis aga meenutasin, et Läti pole ainus talvine võistlus, ning asjad tuleb ikkagi ära tellida. Kirjutasin vastu, kui pettunud ma olen, et sellise kirja saatmine kaks päeva väärtuslikku aega on võtnud ja peaaegu unustasin sokid.

Neljapäeva hommikul tuli vastus, et kaup on teele pandud, ning samas mailis oli ka number kauba liikumise jälgimiseks. Edasi hakkas teele pandud pakk aga kiiresti liikuma: 19:31 NEWTOWNABBEY, GB – 22:04 EAST MIDLANDS AIRPORT, GB – 03:36 KOELN, DE – 05:33 MALMO STURUP, SE – 09:12 VANTAA, FI.

Reede hommikul helistasin UPS-i ning küsisin, kas nende süsteem lubab mul paki enne sihtkohta, ehk minu kodu kusagilt kätte saada, mille peale sõbralik tütarlaps lubas paki nende kontorisse lasta tuu ja helistada, kui see sinna jõudnud on.

Pakkisin kodus parajasti viimaseid asju, kui UPS-ist helistati ning teatati, et pakk on nende kontoris. Viffi juurde sõites käisin UPS-i kontorist läbi ja … Läti poole sõitu alustades olin vähemalt sokkidega korralikult varustatud :).

No comments: