Sunday, March 16, 2008

jalgrattaga Raplasse

Sopi järv      Eile (st. reede) õhtul tekkis mõte, et seoses nädalavahetuse suurepärase ilmaennustusega on õige aeg avada jalgratta välishooaeg :). Teeme hea plaani - mina alustaks kodust, Maare sõidaks autoga Raplasse ja hakkaks sealt mulle vastu sõitma. Trükime välja veel jalgrattaradade kaardi number 162: Rapla - Rabivere - Rapla, 53 km. Nii ka sünnib.

Ilm on täna hommikul tõesti "suurepärane" - sajab kurat teab mida - ilmselt lörtsi, mis kord rohkem vihma, siis jälle lume moodi. Kui sügisel sõitsin Raplasse üle Nabala - Paekna - Pahkla - Juuru, siis seekord valin marsruudi teisel pool Vana-Viljandi maanteed.

Alustan mööda Telliskivi, Tehnika ja Kotka tänavat Pärnu maanteele, edasi mööda Männiku teed Saku poole. Vahepeal üritan maanteelt Männiku polügonile keerata, aga liivased teed panevad mind sellest mõttest loobuma. Alates Sakust edasi sõidan mööda mõnusat jalgratta-rulluisuteed, mööda Kasemetsast, läbi Kiisa Roobuka ja Tohisoo.

jalgrattad   Kui ma Roobukasse olen jõudnud, helistab Maare ja küsib, et kas ta võib hakata mulle vastu sõitma. Arvan, et on paras aeg küll ja tõstan siis veidi tempot, et Maarele ikka õigeks ajaks vastu jõuda ... Rabiverre jõudes keeran siis rajale number 162 ... ja umbes viis kilomeetrit hiljem, vahetult enne Sopi järve ongi juba Maare mul vastas.

Mina olen selleks ajaks nii kustunud, et Sopi järve ääres teeme väikese puhkuse, enne kui jätkame oma teekond mooda route 162. Kusjuures Sopi järve ääres on kenad puhkekohad välja ehitatud, millest "kohalik", Maare senimaani midagi ei teadnud.

Lõpp oli minu jaoks jube raske, õnneks saab kruusatee läbi ja algab taas asfalt. Lõpuni pole õnneks palju ja Maare mind maha ei jäta :). Kokku tuleb 2:49:50 ja 63.80 km, pulss 158 / 171, kiirus 22.9 / 34.3. 2 927 kcal. Olen päris kustunud. Track planetis.

No comments: