Saturday, March 01, 2008

Kuidas ma esimest korda rajameister olin

Eelmisel nädalavahetusel olime sõpradega plaaninud Vabariigi aastapäeva ja Lehto nimepäeva puhul õhtusöögi Haapsalus Wiigi kohvikus. Mafka ja Mamburi eestvedamisel muidugi. Aga et söök ja vein ikka paremini maitseksid, peab ju enne natuke liigutama! Siin haarasime ohjad endi kätte.

Algselt oli plaan seltskond uisutama viia. Aga jääd ei olnud ju! Siis teine mõte oli sõita Ristile ja läbida Marimetsa raba laudtee, aga see mõte jäi katki seepärast, et vähemalt kaks meie seltskonnast liikusid satelliitide ehk lapsevankritega ning pidime leidma siis raja, mis kõigile ühtmoodi sobib. Mõeldud tehtud - tund enne minekut trükkisime kodus välja Paralepa parkmetsa matka- ja orienteerumiskaardid, neli sõna, mida paigutada kontrollpunktidesse ja millest tuli lause kokku veerida - punane pliiats kaasa ja minekut!

Autos sõidu ajal sai minust rajameister - punktid tuli panna sellistesse kohtadesse, kuhu vankriga lähedale saab aga samas ei pidanud punktid mitte liiga kergesti leitavad olema (et tulevane Xdreami B raja esivõistkond: Mafka, Mambur ja Veiko ikka kaardilugemist harjutada saaks).

Punkte varem maha panna polnud aega - kohapeal võttis Heiti jalad selga ja jooksis lihtsalt kõige ees punkte maha panema, mina startisin siis koos teistega Mafka/Mamburi juurest.

Einoh, lõbus oli. Parasjagu nalja ja isegi natuke vaidlusi raja valiku osas, lisaks moodustusid kiiresti lastest kaks võistkonda: tüdrukute ja poiste omad, kelle vahel tõeliselt pingeliseks rebimiseks läks. Loomulikult ei pääsetud päris kuivade jalgadega kuna autos punkte välja mõeldes ei olnud mul Paralepa lahe veetasemest aimugi:)  Kaks tundi toredat jalutuskäiku Paralepa metsas ja kõik olid rõõmsad! Kiirelt tehtud, hästi tehtud:) 

Täna aga tegime Botaanikaaia ringi: Heiti jooksis ja mina olin tõukerattaga. Selg on tõukamisest päris kange praegu..

No comments: