Tuesday, September 11, 2007

Harku metsas sportimas

Selle aasta eelviimane orienteerumisteisipäevak toimus Harkus. Rada 7.2 kilomeetrit ja 18 kontrollpunkti. Klubi Orion on saanud hakkama sellise asjaga, et Harku kaardi ära uuendanud - päris huvitavaid kohti on tulnud kaardile, võrreldes nende eelmise kaardiversiooniga :).

Jooksust niipalju, et startisin mingi minut-paar peale Danilot. Juba teist kontrollpunkti märkides nägin teda, aga alles punkti poole liikumas :). Aga noh - kui kolmanda punkti poole mööda võsa ragistades kaardil lugemise järg käest läks ja ma neljanda kontrollpunkti juures lagedani jõudsin, siis sealt tagasi kolmandasse kontrollpunkti joostes, tuli Danilo jälle rõõmsasti vastu :). Edasi suuremaid vigu ei teinud ja lootsin, et hea õnne korral näen ehk kusagil jälle Danilo selga ees, aga seda ei juhtunud.

See-eest tuli üheksanda punkti juures eemalt samasuguses vormis Andres (Talver). Järgmine etapp oli meil vist sama, sest ta järjest lähenes mulle. Tõstsin küll veidi tempot, aga see ei aidanud. Kaheteistkümnendas punktis saime kokku Madis Tiigiga. Nüüd läks tempo päris käest ära, nii ära, et Andres jäi meist maha ja Madis kippus vägisi minuga vahet sisse tegema. Kuna üldjuhul olen ma vist ikka mõlemat võitnud, siis tekkis mul küsimus kas olen mina nõrk või nemad tugevad :).

Õnneks valis Madis neljateistkümnendasse kontrollpunkti veidi teise tee, kui mina ja nii sain edasi üksi veidi rahulikumalt lõpuni joosta. Mõned minutid hiljem tulid ka Madis ja Andres :).

Ja nüüd kontrollime kohe, kas uues Windows Live Writer-is töötab lubatud piltide upload Picasa Web Albums-itesse. Varem see mul ei õnnestunud.

[updated] Ei õnnestunud - pilt läks üles küll, aga WLW mudis originaali millegipärast 640 pikseli peale.

2 comments:

Anonymous said...

Live Writeris on pildi lisamisel option, millega saad määrata kui suureks-väikeseks pilt tehakse. vaikimisi on see jah 640 peal, kuid maksimum on "original" mõõde.

Igatahes WLW paistab üks ütlemata mugav vahend olema.

Heiti Hallikma said...

On, aga see suurendas mu pisipilti blogipostituses. Mina räägin sellest pildist, mis avaneb kui väikesele pildile klikata. Aga ega ma eriti viitsinud eile sellega vaeva näha, eks ma uurin millalgi edasi.

Tänud sellegipoolest :)