Friday, September 28, 2007

uus armuke

Ta on nii ilus ja need tema kumerused, mis käe all nii mõnusad ... ahh, üks pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna :) ...

uus armuke

Nimeks on tal MATTS HFS 3000-D 2008 või midagi sinnakanti. Tegime õhtul siis kohe ka testsõidu armukesega. Sõitsime kodust Pirita metsa, siis külastasime Regati majas veinipoodi In Vino Veritas, kust ostsime paar veini kaasa.

Edasi Kalevi Jahtklubi baaris kerge õhtusöök. See on koht, mida julgeme ekstrekale täiesti soovitada: eelroaks ´Küüslauguvõiga flambeeritud hiidkrevetid´ (kui päris aus olen, siis mulle meeldib siinne Veise carpaccio tomati - sibulasalatiga pisut rohkem :)) ja siis Maarele salat ´Jahtklubi Caesar kanafileega´ ning mulle ´Pühvli mozzarella kirsstomatite ja balsamicoga´. Jäime oma toitudega täiesti rahule.

Ja track kah, õhtusest sõidust, koos peatustega :).

2 comments:

Andres P said...

oi jaa, ta on nii "bling-bling" oma säravate helkuritega :)

Heiti Hallikma said...

Just. Edevad tüdrukud kannavad ikka säravaid kulinaid :). See oli viimane müügiargument, miks ma just selle jalgratta valisin.

Ja nende ´kulinate´ kohta veel niipalju, et olin just poes Oliveriga rattale ´lisakulinaid´ juurde vaatamas, kui kohale jõudis Maare - seal kohas katkes meie ´lisade´ lisamine, Maare arvas, et aitab küll :(