Wednesday, April 05, 2006

D510 ja lihtsad meeled

Eile juhtus harukordne asi. Mina läksin jooksma ja Heiti ei tulnud! Seda ei ole enne olnud, no ta peab ikka väga haige olema, et jooksutiiru vahele jätaks:) Väidetavalt oli põhjuseks valutavad säärelihased, kuid mulle tundub, et tegelikult oli asi hoopis selles, et enne kojutulekut andis Timmo meile kaasa tuliuue DELL D510 :))
Igaljuhul kui ma jooksmast tulin, olid kolm sõpra: Heiti, tema HP ja minu D510 hoos. Ilmselt oleks see sõprus veel kaua kestnud kui ma poleks nina ees lehvitanud õhtuste kontserdipiletitega.

Simple Minds siis. Soojenduseks Ultima Thule. Mulle tundus, et oleks võinud olla vastupidi. Noh, tegelikult Simple Minds ju püüdis... Suurenenud kõhuga vana rokkar hüppas ühest lava otsast hoolega teise ja tegi rokiliigutusi, et tuima Eesti publikut käima saada. Eks natuke sai ka, lava ees ja pooltühjas saalis tundus kohati olevat nii mõnigi, kes hoolega kaasa elas. Enamus nõkutas niisama põlvi, mina kaasaarvatud. Kontsert oli ju tegelikult hea, aga see oli ka kõik. Mingit erilist elamust ma ei saanud ja lõpuks tundsin, et jalad on väsinud ja natuke igav. Viimase loo ajal vaatas Heiti kella: "näe, jõuame siia kõrvale toidupoodigi..."

No comments: