Monday, April 03, 2006

Viimane nädal

... läks tänasega käima. Reedel sain kätte ka paberi, mis seda kinnitab. Üllatavalt palju asju on ikka kogunenud, pakin kaasavõetavat, annan üle vajalikku ja söödan paberihunti mittevajaliku kraamiga. Vastakad tunded on. Ühelt poolt on lahkuda kahju, teiselt poolt põnev ka, võtta vastu uus väljakutse, nagu moodsalt öeldakse :) Aga igal asjal oma aeg. Eks näis, mismoodi mulle sobib ja mismoodi mina sobin. Aga ega enne teada ei saa kui järele proovid.

Üks kolleg küsis, et kui ma kunagi eelmiste valimiste eel lubasin, et kui astmeline tulumaks tuleb, lähen ära, siis kas nüüd on karta, et juhtub vastupidi. See tähendab, et mina lähen ja tuleb astmeline tulumaks? No ma loodan, et see nii siiski ei ole, vähemalt minul sellist kokkulepet ühegi erakonnaga pole :)

...

Aga vasak põlv on kõvasti suurem kui parem. Eilne orienteerumissprint loomaaias läks nagu tavaliselt. Ehk siis enne teist kontrollpunkti suutsin joosta täiega mingi jämeda traadi otsa, mis täpselt pealtpoolt põlve hirmsa laksu andis. Nüüd on vasak põlv poole suurem ja toredalt vikerkaarevärviline. Sinikate saamine käib mul üldse kergelt, võtab keegi kõvemini käsivarrest, kui minul kohe sõrmejäljed peal. Eelmisel nädalal just tegin nalja, et viimane aeg lühikese seelikuga käia, enne kui jooksuhooaeg täiega käima läheb ... Ja polnudki vaja kaua oodata! Pükstes näen täna igaljuhul palju kenam välja :)

2 comments:

Anonymous said...

Tänuväärsed lugejad tunnevad Sinu edasise käekäigu vastu huvi.

maare said...

veel natuke..:)