Wednesday, April 19, 2006

(X)Dream

Nüüd juba teist korda nägin unes Xdream´i. Esimene kord oli paar nädalat tagasi.
Olime KAMiga (pildil) stardis ja minul oli miskipärast tegemist ning palusin Avel ja Katil mulle märku anda, kui õige aeg. Äkki avastasin, et kõik võistkonnad juba läinud ja meie tüdrukud istuvad rahulikult murul.
"Me mõtlesime, et ootame ära kuni suurem hulk rahvast ära läheb, ei viitsi selle massiga trügida," ütlesid nad. Ahsoo... nojah. Hakkasime siis oma varustust kokku panema, ma ei mäleta enam mis, aga mitu asja oli puudu. Lõpuks läksime siiski rajale ja siis märkasin, et Katil olid tossude asemel kõrged platvormkingad jalas... Minu imestunud ja natuke salvava küsimuse peale tegi ta suured silmad ja selgitas, et: "aga müüja ütles poes, et need on nii mugavad, et nendega võib joosta ka.." Minuarust hakkasin ma isegi temaga vaidlema, et kindlasti ei mõelnud müüja, et nendega metsa minnakse, noh et kui siledal asfaldil joosta, siis ehk veel:))
Aga lõppes see unenägu sellega, et äkki olime Raplas ja minu vanematekodus. Mul oli kangesti vaja WC-sse minna ning kui sealt välja tulin, oli Kati minu õe käest juba vanad tossud jalga kaubelnud...

Teises unenäos olime Avega kahekesi rajal. Kuskil kontrollpunktis saime legendiraamatu. See oli A3 formaadis kõvade kaantega pildiraamat, umbes selline nagu poodides praegu kingitusteks pakutakse. Siukest legendiraamatut polnud mitte kuhugi panna, eriti rattaga sõites. Heiti miskipärast ei võistlenud ja ma püüdsin talle helistada, et seljakotti laenata, kuid ei saanud kuidagi telefonis numbri valimisega hakkama. Kõige tipuks veel hakkas mingi välismaa tibi (vene või inglisekeelne) Avele ligi ajama. Kusjuures Ave ei pannud üldse pahaks ja tahtis lõppeks isegi etapi pooleli jätta, seletades midagi sellist, et polegi väga paha idee naised omavahel... :DD

Unenäod on väga kummalised... Mul on paar- kolm sellist nn stamp-unenägu mis aeg- ajalt korduvad. Üks on näiteks selline, et pean minema üle mingi jube kõrge silla, mis on umbes tavalise kõnnitee laiune ja seal puudutav igasugused käsipuud. Rooman käpuli üles (ma kardan kohutavalt kõrgust) ja kui sild hakkab allapoole kaarduma, ei saa kuidagi pea alaspidi alla. Aga ümber ei julge ka keerata. Teine jälle on selline, et kas häda sunnil või võistluste tõttu pean jooksma. Tõukan täie hooga ära ja jõudu on metsikult aga edasi ei liigu... viimasel ajal on lisandunud veel see helistamise lugu- ei suuda telefonis õiget numbrit valida..
Psühholoogid räägivad, et sellist tüüpi unenäod pidavat kujutama miskeid alateadvuses peituvaid asju.. . võib ju olla ka, kuigi ma pole veel suutnud neid unenägusid vähemalt ajaliselt seostada mingi sündumusega ilmsi, mis sarnaseid tundeid tekitab.

No comments: